piątek, 7 sierpnia 2015

"Jak się stałem"- prequel

Dawno mnie tu nie było... W drodze wyjaśnienia, zaczęłam czytać Light or Darkness i myślę sobie: "kurde, jak ja za tym tęsknię". Jednak za przerabianie tej historii biorę się za jakiś miesiąc kiedy skończę bloga, którego aktualnie prowadzę. Jednak mam silną potrzebę powrotu do naszych bohaterów i w ten sposób zakładam nowego bloga z prequelem "Light or Darkness". Na blogu poruszę wątek śmierci naszych bohaterów. Poznacie trochę ich życia sprzed i po. Tytuł będzie nosił "Jak się stałem". Parę osób mi doradziło, żebym bloga pisała tutaj i taki miałam zamiar, ale jednak... Nie, tutaj jest jak dla mnie lekki bałagan, a ja potrzebuję czegoś czystego, nowego... Tak, więc zapraszam na first-human-later-angel.blogspot.com . Mam nadzieję, że każda z was będzie go czytać. To tyle. Pozdrawiam xx

2 komentarze:

  1. Oczywiście, że będę czytać i też tęsknię za Cainem, Dianą, Harrym i resztą ekipy ;( <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. - Nie umiesz chodzić - zapytałam
    - To ty na mnie wpadłaś - powiedział śmiejąc się
    - Ta jasne nie moja wina, że nie zwracasz uwagi dokąd idziesz - odpowiedziałam
    - Masz z tym jakiś problem?
    - Nie... - zastanowiłam się przez chwilę i wróciłam się do Rebeki, która stała z mną. Wzięłam jej napój z tacki
    - Chociaż tak mam z tym problem. Gdy to mówiłam wylałam na niego zawartość kubka.
    Teraz jesteśmy kwita - powiedziałam dumna z siebie
    Odwróciłam się na pięcie i zostawiłam zszokowanego Tomlinsona jak i całą stołówkę.
    Zapraszam na swojego bloga http://nowezycie22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)