niedziela, 26 października 2014

ONE YEAR! +niespodzianka :)


Witam po kilkumiesięcznej przerwie :) Co tam u was? Jak w szkole? Bo u mnie nie najgorzej ;) Miałam wam dzisiaj wstawić filmik ze wspomnieniami opowiadania Light or Darkness, ale moje lenistwo i problemy techniczne mi to uniemożliwiły ;/ A no właśnie, wiecie co zdarzyło się dokładnie rok temu? Zaczęłam pisać to opowiadanie, dodałam bohaterów i prolog! I na serio nie mogę uwierzyć, że przez ten rok tyle osiągnęłam. Szczerze to rok temu myślałam, że w życiu nie dokończę tego opowiadania, bo za szybko się poddaje. A tu co? Napisałam trzy opowiadania! Oczywiście to odniosło największy sukces. No i powiem wam, że mam dla was wynagrodzenie za ten filmik. Co powiecie żeby już dzisiaj pojawił się prolog i bohaterowie do kontynuacji? A może nawet pierwszy rozdział? I żeby co tydzień się pojawiał kolejny?  To już zależy od was czy chcecie kontynuacje :) Jeśli pojawi się pod tym postem co najmniej pięć komentarzy (mam nadzieję, że będzie ich więcej) dodaję, a jak nie, no to zacznę pisać w maju. To chyba tyle co miałam jak na razie wam do przekazania. No to jeszcze " Wszystkiego Najlepszego Light or Darkness!"

7 komentarzy:

  1. Pisz kochana! Najlepsze opowiadanie warto pisać dalej! ;* /Torii

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej! Nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się na kontynuację :)

    Dominika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej i jak najszybciej dodaj prolog bohaterów filmie i wszystko.inne. Zapraszam również do mnie.na my-complicated-life-1D.blogspot.com

    Paula miley pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz pisz pisz!!!! Jezu kocham cię dziewczyno! :* Jużczekam na pierwszy rozdział! <3 Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! Tak!!! <3 Po co się pytasz w ogóle?! Kurwa, tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znasz moje zdanie ;D Nie bede ci znowu pisać że masz pisać bo inaczej cie znajdę i każe pisać xD

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)