czwartek, 10 lipca 2014

Podziękowania :))

Nie wiem od czego zacząć… Może od tego, że bardzo was kocham? Tak, chyba myślę że zacznę o tego. Kocham was bardzo mocno. Dziękuję, że ze mną byłyście, wspierałyście mnie, komentowałyście ( wielkie dzięki dla tych które robiły to systematycznie). Dziękuję Sabinie Styles za wspaniały szablon, dziękuje też Nelly której już zapewne tu nie ma za cudowny zwiastun i za to, że wypromowała trochę tego bloga. I dziękuję że w ciągu paru dni liczba wyświetleń wzrosła o ponad tysiąc! Mam do was teraz parę próśb.
   1.    Mogłybyście napisać ogólną opinii co do bloga? Chciałabym wiedzieć na przyszłość czego nie robić a co tak.
  2.    Padły pomysły nad kontynuacją i tak sobie myślę „ to wcale nie głupi pomysł” i mam pewien pomysł lecz niedopracowany. Jeśli wy macie jakieś  to piszcie śmiało  ;)
  3.    Nie zapomnijcie o mnie i o historii Diany, Caine’a i Harry’ego. Mam nadzieję, że tak się nie stanie.
Teraz kontakt w razie jakichkolwiek pytań i wgl.
Ask- @dianablog i mysemodeleczki ( mój prywatny, znajdziecie tu moje fb, śmiało zapraszać)
tt- @liviwielus
Blogi:
http://somestoriestakenfromourheads.blogspot.com – ten prowadzę z sabiną i Beatą, zapraszam, możecie złożyć zamówienia.
http://whatisatrue.blogspot.com – zakończony, ale może będzie kontynuacja

Jeszcze raz wam bardzo dziękuję, kocham was, a tu jest dowód, że mam najlepszych czytelników na świecie J Natalia się poświęciła i wykonała to dla mnie. Po raz ostatni a może i nie nasza trójca :

7 komentarzy:

  1. Twoje blogi są wspaniałe nic dodać nic ująć<3. Boże jak mi to okropnie wyszło xd no ale dobra | Natalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Muszisz zrobić 2 część tego wspaniałego i niesamowitego bloga xd <3

      Usuń
  2. Jej czuję się zaszczycona że dostałam osobne podziękowanie :D Masz mi zrobić kontynuację <3 Dziękuje za bloga i powodzenia w dalszym pisaniu kochana <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczę na kontynuację :D No po prostu Kocham Cię :D ♥ - pozdro Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz robić cdn! Blog zajebisty nic nie zmieniać!!!! Kocham i pozdrawiam :* Ada XX

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog na pewno skończył się super :)
    Ja z braku czasu przestałam go już dawno czytać, ale teraz są wakacje i niedługo znów się za niego biorę.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Codzienni wchodzę na tego bloga, sprawdzić czy nie ma kontynuacji lub jakiejś wiadomości od Cb :D - pozdro Asia :)

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)