poniedziałek, 16 grudnia 2013

Libsten Awards

Zostałam nominowana do Libsten Awardsza co dziękuję z całego serca ;* Zostałam nominowana przez Sabinę Styles z bloga http://life-is-no-only-the-pain.blogspot.com/.

Odpowiedzi na pytania:
1.Twoje imię?
   Olivia
2.O czym marzysz?
   Osiągnąć coś wielkiego, napisać książkę.
3. Ulubiony przedmiot szkolny?
    Historia
4.Ulubiona piosenka
   Green Day- American Idiot
5. W jakim województwie mieszkasz?
    Pomorskim
6.Ulubiona liczba?
    18
7. Motto życiowe?
   "Marzenia są tam gdzie ty"
8.Ile masz lat?
   14
9.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
   Chcę w przyszłości napisać książkę, a to mogłoby mi pomóc oswoić się z pisaniem.
10.Masz rodzeństwo
    Tak, siostrę.
11.Hobby?
     Siatkówka <3
Nominowane blogi:
1. http://together-forever-blog-1d.blogspot.com
2.http://fighter-fanfiction.blogspot.com
Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.W jakim mieście mieszkasz?
4.Jakie są twoje zainteresowania?
5.Masz rodzeństwo?
6.Masz zwierzaka?
7. Twoje najskrytsze marzenie?
8.Imię twojej najlepszej przyjaciółki?
9.Masz jakiegoś ulubieńca w 1D?
10. Ulubiony deser?
11.Ulubiony przedmiot?
 Jeszcze raz dziękuję za nominację;* I za miłe komentarze. Nie wiem czy jestem aż taka dobra,ale to wasze opinie ;) Mam pytanie. Co powiecie na nowego bohatera, który by namieszał w życiu Diany? Nie był by aniołem, ale kimś jej bliskim.

4 komentarze:

  1. Niezły pomysł i on mogłyby wpłynąć na wybór jakiego dokona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie dodawaj !!!... <3 A kiedy będzie kolejny rozdział na drugim blogu? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tak ten nowy bohater to świetny pomysł :)~~~~Daria :)

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)