wtorek, 4 marca 2014

Rozdział 59



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!
Rozdział 59


Zapukałam do drzwi przyjaciółki. Po minucie w końcu je otworzyła.

- No proszę. Tak bardzo nie mogłaś się doczekać, że przyszłaś trzy godziny przed czasem?- uśmiechała się szeroko.
- Tak, to właśnie dlatego. Zaraz ci wszystko opowiem.- poszłyśmy na poddasze do jej pokoju. U niej również dominowała biel. Rzuciłam torbę na ziemię i opadłam na jej łóżko.
- No to opowiadaj.- usiadła koło mnie.
- Poszłam wczoraj z Harrym na imprezę, zrobił coś niewybaczalnego i uciekłam od niego i zostałam na noc u Caine’a. Moja mama zrobiła mi wielką aferę jak wróciłam i powiedziała, że wracam do treningów, a na kolację przychodzi Marshall. Koniec.
- OOooo to nieźle. Czemu Marshall miał przyjść na kolację?
- Pewnie wytłumaczenie by było takie, że są starymi znajomymi i to normalne.- wzruszyłam ramionami.- Czasami mam ochotę stąd uciec..
- Ale jak będziesz stuprocentowo pewna, że uciekasz powiedz mi, a ja ucieknę z tobą.- złapała mnie za rękę. Uśmiechnęłam się do niej.
- Będziesz pierwszą osobą, która się dowie.
- No ja mam nadzieję. A no właśnie. Wytłumaczysz mi jedno? Dlaczego akurat u Caine’a się zatrzymałaś?- no właśnie. Dlaczego?
- Sama nie wiem. Wpadłam na niego i byłam strasznie zdenerwowana i nie panowałam nad sobą…
- Nie panowałaś? A może właśnie tego chciałaś?- zasugerowała.
- Chciałam zostać u niego na noc?
- Nie, chciałaś jego bliskości. Chciałaś jego.-zamurowało mnie.
- Mylisz się. Na pewno tak nie było…- ale czy jestem tego pewna?
- Skoro tak mówisz? No to co? O kim plotkujemy?- wyszczerzyłam się.
- Hmmm… Nie pomyślę… A  już mam. Willow Marks.- zrobiła to co ja.
- Trafny wybór. No to pomyślmy. A  już mam. Widziałaś jej nowe zdjęcie na Instagramie z jakieś sesji zdjęciowej? HA. Matko jak ona wygląda…- pokazała mi a ja zaczęłam się tarzać ze śmiechu.

- Grrr. Jestem Willow i zaraz cię zamienię w idiotkę.- nie mogłyśmy wyrobić.
- Nie rozumiem jak Luke może się z nią zadawać.- spuściłam wzrok.
- Ja też.
- A pro po niego. Kiedy jest ten koncert?- otworzyłam szeroko oczy.
- O matko, zupełnie o tym zapomniałam. Za pięć dni, a ja nie wiem co na siebie włożyć.
- Spokojnie, Layla czuwa. Przyjdę do ciebie i coś wybierzemy. Albo lepiej. Pójdziemy na zakupy!- zaczęła piszczeć.
- Głupia jesteś.- zaśmiałam się. Nagle poczułam wibracje mojego telefonu. Dzwonił Harry.
- Odbierz i zapytaj czego chce.- powiedziała. Westchnęłam.
- Czego chcesz?- warknęłam.
- Musimy pogadać.- powiedział zdenerwowany.
- Nie mamy o czym.- powiedziałam obojętnie.
- Diana, muszę wyjechać na jakiś tydzień jak nie więcej aż sprawa ucichnie. Chciałbym się z tobą zobaczyć zanim wyjadę.
- A ja nie czuję takiej potrzeby.
- Proszę cię. Dasz radę być za kwadrans w parku?
- Niby dam, ale nie wiem czy chcę.
- Czekam na ciebie. Cześć.- i się rozłączył.
- Nie wiem co tam zaszło, ale myślę że powinnaś się z nim zobaczyć.- oznajmiła Layla. Zarzuciłam na siebie kurtkę.
- Za godzinę będę. Zamów coś do  żarcia.- i poszłam do parku. Czekał już na mnie mój chłopak. – Cześć.- mruknęłam.
- Cześć. Słuchaj ja naprawdę cię przepraszam za to co się wczoraj stało. Poniosło mnie. To co on mówił o tobie. Musiałem to zrobić…
- Musiałeś to zrobić.- prychnęłam.- Musiałeś zabić pijanego człowieka, który i tak ma zjebane życie, bo powiedział coś o mnie?
- Diana proszę…
- Nie Harry. Ja za długo to znosiłam to wszystko… Robiłeś mi krzywdę, zabraniałeś mi wszystkiego… To nie było w porządku, Harry. Ja miałam dość. Przykro mi , ale to…
- Nie mów tego…
- Koniec.- powiedziałam i uciekłam. Łzy spływały mi po policzkach. No to co? Znów singielka…
                                                             ***
- Nie otwieraj tej szafy, bo cię zabiją.- powiedziała Lay.- Chcesz?- podała mi miskę popcornu.
- Nie.- mruknęłam i wpatrywałam się pusto w ekran.
- Co ci?- zapytała.
- Nic, po prostu… Zerwania są trudne.- otworzyła szerzej oczy i mnie mocno przytuliła.
- Przykro mi… Masz mnie.
- Na szczęście…
---------------------------------------
Tak wiem mega krótki i mało ciekawy ;/ Przepraszam :( Następny dodam w pt i w nn lub za dwa rozdziały będzie koncert i będzie się działo ^^ A i dwa pytania:
1. Jak myślicie teraz którą stronę wybierze Diana?(nie patrząc na chłopców)
2. Jak ustawić możliwość obserwowania?( wiem,że gadżet obserwowanie przez e-mail, ale co potem? xd Bo tam jest coś jakimś kanałem, a że jestem łajzą to nie ogarniam xd Proszę o pomoc xd)

5 komentarzy:

  1. Super i myślę, że wybierze światło bo nie będzie chciała widywać Harry'ego, a nie wiem jak się to ustawia mi ustawiła Nelly, a i u mnie nowy rozdział w piatek, sobotę lub niedziele. Życzę weny i czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetny ^^ Ale ja nie wiem co z Dianą ;c No nic czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 . Nic więcej dodać nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!:) nie mam zielonego pojęcia, którą stronę wybierze Diana.. Mam nadzieję, że tą właściwą:) Z niecierpliwością czekam na nn;*

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)