poniedziałek, 24 marca 2014

Rozdział 71



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!
Rozdział dla sabiny Styles za wspaniały szablon *.* Mam nadzieję, że ci się rozdział spodoba :))
Rozdział 71


Wpatrywałam się w niego jak w obrazek. Jezu czemu on jest taki cudowny? Zaczyna się budzić. Odwróciłam się szybko i udawałam, że coś robię.
- Diana? Co ty tu robisz?- zapytał.
- Mieszkam.- powiedziałam z rozbawieniem.
- Co?- zaczął się rozglądać po pokoju.- Co ja tu robię?
- Byłeś wczoraj zalany i nie doprowadziłabym cię na drugi koniec miasta, więc zostałeś u mnie.
- Cholera.- mruknął.
- Odpowiesz mi na jedno pytanie?- zapytałam.
- Pewnie.- powiedział i usiadł na łóżku.
- Czemu wczoraj się upiłeś.- westchnął.
- Wiesz… Po prostu chciałem się na chwilę oderwać od rzeczywistości… To w zasadzie tyle.

- A co jest nie tak?- zapytałam i usiadłam obok niego.
- To, że…
- Diana?- pukanie. Mama. O nie!
- Poczekaj chwilę, jestem goła!- to pierwsze co mi przyszło na myśl. Pociągnęłam Caine’a do szafy i wepchnęłam go tam.- Bądź cicho.- szepnęłam i narzuciłam na siebie szlafrok.- Proszę.- do pokoju weszła mama.
- Kochanie, chciałabym żebyś dzisiaj nigdzie nie wychodziła tylko zakuwała.
- Wiem, zaraz miałam iść do Layli żebyśmy pouczyły się razem.
- Do Layli?- zrobiła skwaszoną minę.- To naprawdę wspaniał dziewczyna, ale wolałabym żebyś się nie uczyła z nią do matury.- przewróciłam oczami.
- Nie przesadzaj. Damy radę. Coś jeszcze, bo chciałabym się ubrać?
- Nie, raczej nie. Słyszałam, że za tydzień masz ważne zawody?
- Tak, ale jakoś się nimi nie stresuję.
- To dobrze. To ja już idę. Ucz się lepiej.- posłała mi uśmiech pełen troski i wyszła. Czemu kiedy Caine jest w pobliżu mama jest taka dobra?
- Wyłaź.- powiedziałam, a on wypadł z szafy.
- Masz jutro maturę?- zapytał.
- Niestety.- mruknęłam i wybrałam ubrania.- Dasz mi dziesięć minut?
- Pewnie.- poszłam do łazienki i oporządziłam się. Kiedy wyszłam Caine nucił pod nosem jedną z piosenek Kellina.
-Could you check my pulse for me
To see if I'm alive
Cuz every time that I am near you
Is the only time I feel alright
If there were any way
I could think to turn back time
I'd stay here with you- podśpiewałam, a on się uśmiechnął.
- Masz piękny głos. Ogólnie to cała jesteś piękna.- zarumieniłam się.
- Jestem przeciętna.- wzruszyłam ramionami.
- Nie, stanowczo nie. Jesteś przecudowna.
- Nie dopowiedziałeś mi na pytanie.- zmieniłam temat.
- A no tak. Wiesz co jest nie tak? Że stoję tutaj obok ciebie i nie mogę zrobić o tak.- powiedział i przybliżył nasze twarze.
Czy on musi tak na mnie działać?  Pozwoliłam mu na to żeby mnie pocałował i co? Pewnie zaraz moje serce będzie rozdarte na milion kawałków.
- Caine?
- Hmm?- odgarnął kosmyk moich włosów za ucho.
- Nie chcę żebyś zrobił  sobie nadzieję, ale… Mógłbyś czasami właśnie tak się zachować. Ja powoli przestaję normalnie funkcjonować i przydałoby mi się odrobina czułości.- przytulił mnie.
- Dla ciebie wszystko…- wyszeptał i pocałował mnie w czubek głowy.
- Dziękuję. Caine, ja musze iść do Layli…- ruszył w stronę balkonu.
- Czekam na dole.- posłał mi uśmiech. Zeszłam na dół. Ruszyliśmy. Droga minęła nam w ciszy. Pod domem Layli, odwróciłam się w jego stronę.
- No to ja lecę.- dałam mu całusa w policzek i weszłam do domu. Co ty robisz dziewczyno?
Oczami Caine’a:
Czy ja muszę aż tak bardzo ją kochać? Ona jest taka idealnie. Jej figura, twarz, włosy, oczy, styl, poruszanie się, śpiew… Wszystko. A jej usta… O nich nie wspominam. I mogę ją czasami pocałować! Jeden: zero dla Caine’a proszę państwa. Niech Styles się wypcha. Teraz muszę ją w stu procentach odzyskać. Tylko jak?
Oczami Harry’ego:
Widziałem ich razem. To wystarczyło żeby mnie rozwścieczyć. Jak ona może się z nim widywać? No kurwa… Muszę ją odzyskać i mieć ją całą dla siebie. Tylko jak ja to zrobię?
-----------------------------------------------
Ciekawy? Mam nadzieję :)) I jak myślicie co chłopaki zrobią żeby zdobyć naszą blondyneczkę?^^ Proszę o komentarze, bo pod ostatnim rozdziałem były tylko 3 komentarze ;/ Anonimy proszę o podpisywanie się.To naprawdę nie jest fajne mając tylko tyle komentarzy. Rozdziały dodaję dość często i poświęcam wam mój wolny czas. Zapraszam też na pozostałe blogi, bo tam jeszcze gorzej :(  I jak wam się podoba nowy szablon oczywiście? :))

7 komentarzy:

  1. Super ci wyszedł i czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny =D
    nowy szablon jest śliczny *.*
    czekam na nn :)
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie weszłam żeby zobaczyć jak szablon się prezentuje a tuj JEB ! ROZDZIAŁ! I to jeszcze z dedykiem ^^
    Genialny ^^ Caine na pewno się postara i gdzieś ją zaprosi albo coś takiego :D Dziękuję za dedykację :) Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon super rozdzial jak zawsze boski ;)
    Julia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szablon szacun dla Sabiny Styles. Szczerze? Wolalabym aby Diana byla z Caine'm a nie z Harry'm ale tak to jest super akcja :D. Kazdy chce Diany ale nikt nie wie jak to zrobic? Caine no dalej dasz rade wierze w Ciebie. Pozdrawiam i zycze weny - Zuzia @Zuzupec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam wczoraj dodac ze Cie kocham ale jak juz ZNOWU pisze (moja inteligencja mnie zadziwia) to napisze to: CAINE DAJESZ WIERZE W CIEBIE A HARRY NIECH SIE PIERDOLI Z TAMTA DZIWKA CO WIDZIALA GO DIANA Z TAMTA BRUNETKA ALE NIE PISZE ZE TEZ JESTES BEZ WINY NO BO CIEBIE TEZ WIDZIALA Z LAURA DAJESZ JAK NA RAZIE PORWADZISZ JEST 1:0 DLA CAINA DAJESZ NIECH BEDZIE 3:2 DLA CAINA BO WTEDY BEDZIE AKCJA I BEDA CIEKAWSZE ROZDZIALY ( nie chodzi mi o to ze sa nudne bo nie sa mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi :D ) pozdrawiam i zycze duzo weny - Zuzia @Zuzupec PS Przepraszam za slownictwo i wszystko co moglo cie urazic itp. PS2 przepraszam ze masz tak zjebana czytelniczke

      Usuń
  6. Szablon jest piękny! ;* Naprawdę! Rozdziały jeszcze lepsze! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń

Twój Komentarz= Mój Uśmiech :)